DB BERDAN Hakkında

Pandemi ile hem DB BERDAN Hem de moda haftalari donustu.

DB Berdan yeni dünya kurallarına göre athleasure markası olarak tekrar şekil alıp evrimleşti. Yeni imajını işlevsellik ve daha kompakt bir yaşam tarzına uygun kıyafetlere dönüştüren DB Berdan bu yeni dünya için 4 yapı taşı kriterle yola çıktı; işlevsel, sezon ötesi, steril ve etik.

Yeni dünya ile önceliklerin önemi de değişen hayatlarımızda DB Berdan kıyafetin üzerinde hiçbir işlevi olmayan her şeyin çıkarılmasını hedeflediler.

Bu koleksiyon itibariyle tüm koleksiyonları sezonsuza dönüştü. Artık tarihler yerinirakamlara bırakıyor.

DB Berdan’ın 001 koleksiyonuyla beraber yeni öncelikli hedefi sağlıklı yaşam ve sağlıklı ruha dönüştü. Koleksiyonu tasarlarken kullandıkları kilit nokta, kontaminasyon riskini en aza indirmek oldu. Tasarım şekillerinde dikkat ettikleri en önemli unsur fonksiyonelolmayan her şeyi egale edip yüzde yüz işlevsel bir koleksiyon çıkartmak. Her bir ürün kentsel alanlarda dolaşırken, egzersiz yaparken veya evde dinlenmek için tektiksel olarak rahatlık üzerine yapılmıştır.

Marka, koleksiyonları Vogue UK, Vogue Italia, Gay Times, Paper Magazine ve daha fazlası gibi yayınlarda yer almasıyla sektörde büyük beğeni topluyor.

 

Ünlü hayranları GIRLI, Lady Leshurr, Dope Saint Jude, Becca Dudley, Stefflon Don, Nadia Rose ve daha pek çokları.